به قول خارجیا (!)  I'm on Tik Tak! زمان به سرعت داره سپری میشه و تقریبا میشه گفت وقتی باقی نمونده! 3 ماه! میخوام این مدت باقی مونده تلاش کنم. بعضی درسارو خوب خوندم و بعضی درسا نیاز به تلاش جدی دارن. میخوام از دوران طلایی نوروز استفاده کنم. الان وضعیت ترازم خوب نیست (خیلیا میگن به تراز اهمیت بده و خیلیا میگن این یه ترازه کاذبه! ) ولی قرار نیست تا کنکور همین طور پیش بره. حس می کنم پتانسیل رسیدن با تراز بهتر رو دارم. 

گرچه این مدتی که گذشت به اندازه کافی تلاش نکردم. اما صفر صفر هم نبودم! 

شاید خیلیا بگن نمیشه! بگن دیر میخوای شروع کنی! بگن رقبا خیلی جلو ترن! اما این روحیه لجوج من چیز دیگه ای میگه. در ضمن خیلی به زندگی خوش بینم و معتقدم معجزه هم ممکنه! خدا رو چه دیدی شاید اصلا زیر 1000 شدیم! به نظرم غیر ممکن نیست. حتی با این زمان کم باقی مونده. حالا بقیه هر چی میخوان بگن! 

ایشالا که خدا کمک کنه. مثل همیشه