برای عیدی دادن به بعضی از دوستان تصمیم گرفتم عکساشونو چاپ کنم و بدم بشون. همه خیلی خوشحال شدن از این قضیه. بعد گفتم که بد نیست برای خانواده هم همین کارو انجام بدم. خلاصه چند تا از عکسای خانوادگی رو از خودم، مامان بابا و عمه ها انتخاب کردم و از هر کدوم 2 تا چاپ کردم. 

اولش میخواستم عمه ها رو غافلگیر کنم و یه تابلو از عکس خودم، مامان بابا و دو تا از عکسای خودشون رو درست کنم و بهشون کادو بدم که مامانم گفت اونا عکس کسی رو نگه نمی دارن! فقط عکس خودشون رو بهشون بده چون قبلا عکس دختر عموت اینا دستشون بوده، ولی پسش دادن! 

خلاصه منم که خورد تو حالم، فقط دو تا عکس خودشون رو گذاشتم تو پاکت و دادم بشون! خدایی خیلی خوشحال شدن! فکر کنم کسی تا الان براشون چنین کاری نکرده بود :( (کسی رو ندارن که چنین کاری براشون انجام بده) و کلی تشکر کردن! خب چیز ناقابلی بود ولی خیلی ذوق کردم که خوششون اومد! 

بعد رفتم بقیه عکس هایی که چاپ کرده بودم رو آوردم نشونشون بدم و گفتم هر کدوم رو که میخواین ببرین. دیدم عمم یکی از عکس های من (شال سبزه) رو برداشت و گفت اینو میخوام! انصافا جا خوردم! آخه عکس برادرشو بر نداشت ولی عکس منو برداشت! به خصوص با اون حرفی که مامانم قبلش زد که عکس کسی رو نگه نمی دارن...

فکر کنم این نشون میده که فقط منو دارن تو این دنیا! :| منم سعی می کنم جبران کنم و هواشونو داشته باشم!