آدرس وبلاگشو دیشب دیدم. فقط رفتم ببینم در چه مورد می نویسه. بعد دیدم که اونم یه وبلاگ شخصیه. دو سه تا از مطالبشو خوندم و دیگه نتونستم ولش کنم، طوری که تا دیروقت بیدار موندم و همشو خوندم! هر مطلبی که می خوندم، بیشتر برای خوندن مطلب بعدی مشتاق می شدم. نوشته های بسیار جذابی می نویسه، به خصوص که نقطه نظراتش خیلی به من شبیهه. 

بعدش کنجکاو شدم که در مورد خودش بدونم. فهمیدم که توی یک مجله نوجوان کار می کنه و برای چندین روزنامه و مجله مطلب می نویسه. دانشجوی حقوق دانشگاه تهرانه و در کنکور رتبه 12 رو کسب کرده. همچنین توی کنکور ارشد رتبه 2 رو کسب کرده. وقتی که نوشته ها و مصاحبه هاشو خوندم، واقعا احساس حقارت کردم!  انگیزه و علاقش برای تحصیل و پشتکارش برای رسیدن به اهدافش واقعا قابل تحسینه. این همه روابط اجتماعی، این همه فعالیت و این همه جنب و جوش. 

دیدنش مثل یه تلنگر بزرگ بود. چقدر دید و سطح تفکرات مردم توی یه شهر کوچیک پایینه و چقدر متفاوته!