همیشه آدمی با فعالیت زیاد در دنیای مجازی بودم و هستم! همیشه هم برای تفریح و گاهی هم وقت گذرانی! شاید نزدیک 1 سال پیش بود که با کم رونق شدن فیسبوک تصمیم گرفتم مثل بقیه در اینستاگرام فعالیت کنم. این شبکه مرا از همان لحظه ی اول بهت زده کرد! 

راستش فکر نمی کردم ما توی کشورمان این همه شاخ و کویین و فوتوگرفر و مدل و هپی لایف و میکاپ آرتیست و این چیز ها داشته باشیم! فکر نمی کردم این همه شاعر و نویسنده و موزیسین و خواننده داشته باشیم! هنوز هم متعجبم! که این ها توی دنیای واقعی کجا هستند؟! خب بابا همه ی این برچسب های عکاس و مدل و شاعر و نویسنده تعریف مخصوص خودشان را دارند!

 به لطف تکنولوژی، این روز ها همه دوربین دارند و با دوربین های کیفیت بالای این روز ها چه کاری آسان تر از عکس گرفتن!؟ عکس گرفتن با حالت ماکرو و هزار جور افکت! بابا با 200 تا عکس از در و دیوار و آدم که نمی شوید عکاس!!! 

طرف کلا قدش با کلیپس و کفش پاشنه بلند به زور شده 150، رفته عکاسی به لطف فوتوشاپ 10 تا عکس خوب گرفته، توی پروفایلش نوشته مدل! خب عزیز من، مدل تعریف دارد، معیار دارد، اینکه تو 4 تا عکس خوب داری که مدل نیستی!!!

3 ماه تابستان رفته کلاس موسیقی، تازه یاد گرفته صدای سازش را در بیاورد! توی پروفایل موزیسین!!! خواننده!!! چرا؟!!؟

به عمرش کلا تنها جایی که نوشته یا دفتر خاطراتش بوده، یا وبلاگ شخصی یا پست های اینستاگرام! آن هم برگرفته از نوشته های دیگران! بعد توی پروفایلش زده نویسنده! شاعر! 

امروز می رود باشگاه، فردا عکس های نیمه لختش را گذاشته توی صفحه اش و پروفایل را هم تغییر داده به بادی بیلدینگ! 


باور کنید من هم دلم می خواهد توی مملکتی زندگی کنم که همه عکاس و مدل و آرتیست و ورزشکار و غیره باشند! اما باور کنید این راهش نیست! مسخره تان می کنند! هر چقدر هم که بخواهیم پشت عکس های روتوش شده قایم شویم و پز بدهیم و دنبال یک پارتنر بگردیم، باز هم نمی توانیم واقعیت را عوض کنیم. 


همه ی این ها، وقتی به ذهنم رسید، که امروز تصمیم گرفتم تکلیف 200 و خورده ای رکوئست های اینستا را مشخص کنم. هر چی پروفایل نگاه می کردم همه شاخ و کویین بودند یا هنرمند و عکاس! دیدم من لیاقت دوستی با همچین بزرگانی را ندارم! 

حالا بزرگان که خوبند! بدتر از آنها اینهایی که عکس پروفایلشان نوشته و بازیگر و اینهاست و توی پروفایل هم نوشته اند "به ما بخوری جر می خوری" !!! نمی دانم این ها را کجای دلم بگذارم! بعضی ها هم که مجهول الهویه اند! نامشان که abc.d2020 و عکس هم ندارند و بعد ها می بینی که آشنایی چیزی بودند و ناراحت هم می شوند از دست آدم! 

طرف توی پروفایلش نوشته لجباز، عصبی مغرور! آفرین، من همیشه آرزو داشتم با آدمی با چنین صفات حسنه ای دوست شوم!!!!!

نوشته مجهز به دی... یاب (اینستا فالو) بک ندی، آنفالو میشی!!!! وای! تو رو خدا من را آنفالو نکن!!!!!!!!!!! تو مگه کی هستی اصلا! 

in rell with myself!!! می شنویم توی خارج یکی با خودش ازدواج می کند، این ها هم حتما همان ها هستند!!! اصلا هم نمی خواهند بگویند ما سینگلیم! رویشان نمی شود! 


خلاصه همه ی اینها را گفتم که بگویم خودتان باشید. وجود خودتان را آنقدر ارزشمند بدانید که نیاز نباشد پشت ماسک های مختلف قایمش کنید. بالاخره کسی هم پیدا می شود که شما را همانطور که هستید بخواهد.